HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 15 juni 2011

"LEKKER WIJF"

Vandaag heb ik hem weer gehoord; "Met lekker weer komen al die lekkere wijven ineens de deur uit" Helaas houdt het daar vaak niet bij op; "Voor zo 1 zou ik die van mij gelijk inruilen" Buiten het feit dat ik van overtuigd ben dat er een aantal vrouwen rond loopt met het idee aantrekkelijk te zijn om vervolgens alle mogelijkheden om op een andere manier leuk te zijn uit het raam te gooien, vind ik het zeer aannemelijk dat veel "lekkere wijven" met andere weersoorten ook de deur uit gaan. Wellicht dat ze wat meer kleren aan hebben dan. Blijkbaar is het het criterium voor "lekker wijf" dan nog steeds zo weinig mogelijk aan hebben. 

Begrijp me niet verkeerd, ik kijk er graag naar maar een "lekker wijf" hoeft me niet aan te spreken want ik heb er geen klote aan. Oneerbiedig gezegd; als je "lekker" zijn nodig hebt om aandacht naar je toe te trekken en vervolgens je relatie beheerst met je kut, heb je mij niks te melden, en ik heb jou niks te melden wat je wilt begrijpen.

Want uiteindelijk heb je als man een relatie met een leuk meisje, en niet met een "lekker wijf" De volgende keer dat je denkt; "Zo, daar zou ik wel eens ff mee willen..." kleed het leuke meisje die je vriendin is dan eens aan als "lekker wijf", stuur haar een bar in met allerlei vreemde mannen, kom zelf eens later binnen en hoor die mannen over haar praten. Vind je het dan nog leuk wordt het tijd dat je het leuke meisje waar je mee gaat de kans geeft een leuke relatie te zoeken, en zoek zelf een "lekker wijf"

En zo is voor mij een "lekker wijf" net als een prachtige auto met zeer oncomfortabele stoelen; ziet er leuk uit, maar je ziet van een afstand dat het niet lekker zit dus waarom zou je instappen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten