HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 30 juni 2011

JACK DANIELS OLD NO.7 IN EEN NIEUWE JASJE

Die zin vertelt precies wat er gebeurd is en het jaagt me angst aan tot in het diepst van mijn alcoholische ziel. Ik ga naar de lokale G&G om een flesje JD te halen voor een jarige. Ik pak de fles beet en merk binnen 5 seconden op dat er iets anders is. Ik vraag aan de overduidelijk homoseksuele veel te veel met mij flirtende onaantrekkelijke verkoper; "Ligt het aan mij, of is de fles anders?"

Het ligt niet aan mij is wat hij me vertelt, maar ik weet zeker dat de uitvoering van zijn gedachten wel aan mij ligt. Een ander gevoel bekruipt me, wat me zo doet walgen dat ik liever had gehad dat de verkoper me bekroop; "Wat nou als ze een "verbeterde smaak" of iets anders wanstaltig kracht willen bij zetten met deze onnatuurlijk aanvoelende fles?" In de geschiedenis van producten is er NOOIT iets lekkerder geworden van een "verbeterde smaak" of "nieuw recept" of de allerergste; "nu nog lekkerder!" 

Onderweg naar huis lees ik de fles, en er lijkt niet zo heel veel veranderd. Volgens de etiketten is het nog steeds hetzelfde product, en hebben ze niks veranderd. Gelukkig geef ik deze cadeau, en kan ik zijn reactie verwachten als er iets mankeert aan de "nieuwe inhoud" waar ik van hoop dat daar geen sprake van is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten