HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 4 juli 2011

ANALOOG OF DIGITAAL?

De eeuwige discussie tussen liefhebbers; tape of harddisk opnames? Digitale film of ouwerwesse 8mm? SD of een rolletje? Solid state modelling of buizen? Regulier of alternatief? Papier of vinyl? Laminaat of parket? Massief hout of spaanplaat fineer? 

Feit is dat we allebei de mogelijkheden hebben en over smaak valt niet te twisten als zou ik een tango wel aanraden. Waarom moeten we kiezen? Het is ook allemaal nog zo ouderwets "dat kan niet" of "dat kan niet meer" Ik wil een analoge gitaar en laminaat. Ik wil harddisk opnames en een buizenversterker. Ik wil alternatieve geneeskunde en massief houten meubels, tenzij de spaanplaat fineer net zo mooi zijn en goedkoper. 

Komt er op neer dat ik wil kunnen kiezen voor alle opties die er zijn binnen mijn geweten, budget en gevoel zonder dat een of ander badvarken me gaat vertellen dat ik het fout doe, want die stuur ik meteen naar huis. Dus mensen; stuur ze naar huis en richt je leven zo digitaal of analoog in als je wilt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten