HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 25 juli 2011

DE LEEUW STAAT IN ZN HEMPIE

Inmiddels ben ik van mijn ouderwetse grijze in beeld binnen druppelend 486 Windows scherm af. Uiteindelijk bleek het een driver te zijn voor mijn M-Audio projectmix. In plaats van dat aan te geven kreeg ik dus een pixel voor pixel binnen wandelend grijs scherm. Niet erg Apple. Zonder kabels erin startte alles op. Nou ja, alles; mn externe webcam, tablet en Office for Mac doen het niet, en op een of andere manier is de verbinding tussen muis, keyboard, touchpad en de Imac zeer instabiel waardoor ik regelmatig niks kan, tot op harde reset toe.

Conclusie tot zo ver; ik heb nog nooit een Apple product gezien wat op Windows lijkt, die stap lijkt nu overgeslagen naar een product wat Windows ademt in al zijn onverwachte knulligheden. Nu is het aan Apple om het allemaal netjes op te lossen, anders zit er niks ander op dan een nieuwe OS uit te brengen; OSX 10.7.8 Lian alias OSX 8, zoals Lion had moeten zijn. Net zoals Windows 7 het Vista is zoals het had moeten zijn.

Het had Apple beter gestaan om langer door te testen. Dan had het ook echt wel duurder mogen zijn, maar dan wel in 1 keer goed. De leeuw staat duidelijk in zijn hempie, want ik heb nog niks kunnen doen met alle mooie nieuwe features, ben alleen maar aan het troubleshooting geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten