HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 28 juli 2011

BLOGRECLAME

Als je ergens helemaal voor gaat, maar er blijven zich maar situaties aandienen waardoor je meer en meer gaat denken; “waar doe ik het voor?” Dan zit je vaak op de goede weg en is het net zoiets als een goede film kijken op televisie; door de toenemende frequentie reclames raak je steeds meer gedemotiveerd om te ademen, laat staan de film uit kijkt, maar als je dan eenmaal de ontknoping hebt gezien ben je toch blij dat je hebt volgehouden. Zo ervaar ik veel dingen in het leven; het zit vaak tegen maar als je daar dan doorheen bent wordt je blij. Een enkele keer lijkt het allemaal mee te zitten, dat komt dan vooral omdat je zelf erg gericht bent op wat goed gaat waardoor het negatieve een beetje weg valt. Met dat soort situaties kun je grote sprongen maken echter, alle keren dat ik dat heb meegemaakt was ik afhankelijk van samenwerking met anderen. Mensen zijn huiverig voor verandering, dus grote sprongen rennen ze van weg.

Dit keer ben ik van niemand afhankelijk. Ik heb mezelf omgedoopt tot Life Event Dichter (LED) en maak gedichten op maat voor overlijden, trouwen, afstuderen, geboortes en andere zaken die je maar zou kunnen scharen onder “Life event” Nu had ik gister een gesprek met iemand die geconfronteerd werd met haar verleden, en ze vroeg zich af waarom dat haar nog zo pakte. Precies op het moment dat ze vroeg of ik dat kon verklaren werd ons gesprek onderbroken en zij zag aan mijn gezicht dat ik wel een antwoord had, maar door de onderbrekende aanwezigheid van iemand niet kon vertellen op dat moment. Ik bleef met die energie achter en bedacht hoe ik dat mooi zou kunnen zeggen. Binnen 10 minuten stond er een prachtig gedicht op mijn beeldscherm in een berichtvenster zodat ik het naar haar kon mailen. Bij de bevestiging dat het haar diep geraakt had en dat ze er zeker wat mee kon, realiseerde ik me dat ik zo makkelijk een treffend gedicht maak voor iemand en dat ik daar niks voor nodig heb behalve mezelf.

Hier ben ik dus gericht op wat ik kan en vergeet het negatieve. Afhankelijk van niemand zie ik hier ook mijn toekomst in. Het enige wat ik nodig heb is een schare trouwe klanten die mijn talent erkennen en willen gebruiken. Dit bericht is dus ook een oproep tot de beste reclame die iemand kan hebben; van mond tot mond. Die grote afbeelding boven aan deze blog klikt naar mijn website waar mijn contactinformatie is te vinden en een voorbeeld. Zegt het voort, ik ben klaar voor jullie! Jullie ook voor mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten