HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 7 juli 2011

OP VERZOEK

Op verzoek heb ik mijn achtergrond aangepast. Op mijn eigen computer met asociaal groot beeldscherm kwam het hersenspincels logo namelijk niet achter de tekst, dus ik heb er nooit last van gehad. Ik vroeg me wel eens af of iemand anders dat wel had gezien het feit dat ik wist dat hij bij kleinere monitoren knap moeilijk leesbaar is soms.

Vandaag de eerste reactie gehad met de vraag om te verbeteren, bedankt Hester! Dan gaan we het natuurlijk gelijk aanpassen. Natuurlijk gaat dat nooit meteen zoals je wil, dus misschien dat hij nog een paar keer bijgesteld wordt tot het naar mn zin is, blijven kijken dus!

1 opmerking:

  1. Dank je wel Marcel! Ben blij dat het goed is ontvangen. En dit was echt een stuk fijner te lezen. Enne... vooral doorgaan hè? Groetjes, Hester

    BeantwoordenVerwijderen