HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 20 juli 2011

ZORGELIJK VOLGZAAM

Niemand die het zegt
Althans ik heb het niet gehoord
Laat mij nog maar wat langer buiten staan
Geen voet tussen de deur
Heb meteen mijn been er maar tussen gelegd
Wordt er gevraagd wie er spoort
Gooi dicht die kraan
Einde van deze kleur

Want als ik moet draaien in deze doofpot
Bepaal ik ook de kruiden
De lepel gaat al rond
Ik weet waar hij stopt
Als het niet aan mij lag waren we al kapot
Hingen de huiden
Alleen waar jij dan stond
Kwam over als dat klopt

Hoe lang kun je nog snijden
Aan een touwbrug die al hangt
Ik begrijp het allemaal wel
Jij kunt het al lang niet meer vermijden
Er staat er maar een aan het hoofd van deze hel
En je doet wat hij verlangt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten