HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 7 juli 2011

HOU JE BEK OPEN!

Vandaag mocht ik weer aanschuiven bij mijn favoriete Spaanse dame, en ook al is ze mijn tandarts kan ik dat zeggen omdat het de enige Spaanse dame is die ik ken. De verdoving was licht, het geboor minimaal en ik heb niet 45 minuten de rek van mijn mondhoeken hoeven testen. Ik heb even kunnen vertellen dat ik blij ben met haar, want volgens mij horen tandartsen dat niet zo vaak. Bij andere tandartsen heb ik bij booractiviteiten altijd napijn gehad, wat soms weken duurde. Andere tandartsen moesten na het boetseren altijd 3 weken naboren om het weer als een tand aan te laten voelen. Deze tandarts laat in 60% van de gevallen meteen een fijn aanvoelend element achter zonder napijn.

Enigszins ongemakkelijk werd het compliment in ontvangst genomen, een duidelijk effect van onwennigheid. En dan mag je na 4 afspraken binnen een maand naar de receptie om weer een “gewone” afspraak te maken en dat duurt dan een half jaar. Zo kon ik de deur uitlopen het zonnetje in, en mijn mondhoeken op geheel eigen wijze testen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten