HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 20 juli 2011

APPLE VERKLOOT HET OOK; WAT MOET IK NU!?!?!?!?!

Ik ga stoppen met computers, ze haten mij. De afgelopen jaren heb ik hoop gehad omdat ik Apple gebruikte. Het leek goed te gaan; geen gezeik met blauwe schermen en 68 digit codes die aangeven dat je internet het niet doet die je kunt checken op internet. Apple is fantastisch, ik ben verliefd.

Maar de magie moest een keer ophouden. Ik wilde OSX lion downloaden en dat kon vandaag. Maar zoals een goed Nederland betaamt wordt je kop er met een roestige bijl afgehakt als je iets van vooruitgang toont. Nu doet mijn mooie quad-core I7 niks anders dan een grijs scherm geven en zeggen dat ik opnieuw op moet starten.

Ik ben er helemaal klaar mee, er zitten nu vast miljoenen mensen probleemloos op OSX lion te werken en kwijlen hun mondhoeken er af. Bij mij loopt het vast, natuurlijk, hoe had ik ook kunnen denken dat dingen waar niks mis aan kan gaan ook voor mij werken? Waar haal ik de positieve insteek vandaan om vast te blijven houden dat er ook mooie dingen gemaakt worden die ook voor mij werken?

Dit is het laatste stukje wat ik schrijf, op iemand anders computer nog wel, ik ga weer terug naar de steen en beitel, dat doet minder pijn als er 5 cm staal door mijn handpalm heen jast...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten