HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 14 juli 2011

WASSENDE WIND EN WATER

Zo lang als ik me kan herinneren, en in het bezit ben van rijbewijs in auto, doe ik regelmatig de zeer Hollandsche uitspraak; “Zo, je zal moeten fietsen nu” Vanaf het moment dat ik kon fietsen heb ik er al een hekel aan gehad om dat in de regen te doen. Dat heeft vooral te maken met het feit dat Neerlandsche regen een boezemvriend heeft, waarmee hij altijd samen de deur uit gaat; wind. Ik heb wel eens het gevoel dat ik samen met dit koppel ben opgegroeid. Ik ben nooit echt klein geweest, maar ik ben wel behoorlijk groter en grover geworden door de jaren heen en die 2 eigenschappen zijn zeker toe te kennen aan mijn 2 niet graag geziene “vrienden” regen en wind.
 Beantwoorden Doorsturen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten