HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 11 juli 2011

LED (Life Event Dichter)



Voor zij die het nog niet wisten; ik ben Life Event Dichter (LED) wat simpelweg inhoudt dat als je een bijzondere gebeurtenis in je leven doormaakt, en je wilt daar kracht bij zetten met een sterk gedicht of mooie teksten, dan ben ik je man! Tenzij je met een ander trouwt, dan ben ik je gewoon je tekstschrijver. 

Voor zij die het nog niet wisten; de afbeelding boven aan deze blog is een link naar mijn website waar ik mijn dichtactiviteiten op bijhoud. Kijk voor mooie nieuwe voorbeelden of nieuws!

Wat jullie zeker niet weten is dat er nu nieuwe dingen op staan, want dat is echt pas NET. Veel plezier, en denk aan mij voor teksten bij je volgende Life Event!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten