HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

vrijdag 8 juli 2011

LACHEN VERPLICHT

Wat zou er toch gebeuren als er een lach quotum zou zijn? Als er op toe gezien zou worden dat je elke dag een uur lacht? Ik heb wel eens op televisie gezien dat ze een lach-clinic deden, met als doel elkaar aan te steken met lachen. Lachen kan aanstekelijk zijn, maar het kan je ook doen neigen naar iemand op de smoel te meppen. Ik vraag me af als je 1000 willekeurige mensen van de straat zou plukken, en in zo een clinic zou stoppen, wat het percentage meelachers zou zijn. Laat jij je wel eens aansteken?

2 opmerkingen:

  1. Ja man! Lachen! :-) Ik (glim)lach vaak naar mensen en meestal krijg ik een lach terug. Het is dus best aanstekelijk denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan dus aansteken! Mooi... Geen lucifers gebruiken he?

    BeantwoordenVerwijderen