HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

vrijdag 1 juli 2011

RADIO VERIONICA = AUTISME

De mens is een gewoontedier en daar ben ik het niet mee eens. Het wordt ook tijd dat we gaan stoppen om deze uitspraak te doen, al is dat al weer veel meer regulering dan ik aan kan. Onder invloed laten we ons te veel gewoontedier worden en er ie werkelijk niemand die daar gelukkiger van wordt, al denken de mesten van wel. Licht autisme wordt geaccepteerd, we hebben het allemaal dus dat is goed. Maar het geeft gelegenheid voor uitpsattingen die een hel zijn voor zij die losser willen leven.

Radio Veronica is daar een uitsteekbaar voorbeeld van; afspeellijsten die elke dag weer op elkaar lijken met nummers die nooit uit hadden mogen komen maar ja, het paste bij het tijdbeeld. Nog een keertje "Total eclipse of the heart" "paradise by the dashboardlight" en nog veel meer van dat soort verschikkelijke gedrochten die deze planeet een slechtere plek maken.

Dan komt Don Henly weer om de hoek kijken. Zijn we nou 30 jaar later die vent nog niet vergeten? Als je nou 30 jaar niet werd geconfronteerd met het afgrijselijke werk van die man, en je hoorde dat ene kutlied een keertje zou het nog grappig zijn ook. Maar Radio Veronica schijft die poep wekelijks en bij voorkeur dagelijks in je strot, en dan moet ik leven met mensen die vrijwillig zulkde zenders aan zetten? Het is toch oneerlijk ook he?

Vervolgens moet ik aanhoren dat ik teringherrie luister, ja omdat jullie het allemaal te moeilijk vinden! Het wordt niet elke 3 seconden op de radio gedraaid dus dan zal het wel niet goed zijn. En als ik dan een keer een hitje draai waar je wel wat mee kan, dan hoor je het niet. Omdat je niet luistert, het gaat allemaal aan je voorbij, daarom kun je dat kutlied ook 7 miljoen keer horen, elke 5000 keer blijft er 1 nanoseconde hangen! Totdat ik weer "teringherrie" ga draaien, dan realiseer je weer dat je het niet kan begrijpen en zet je er tegen af. Pak daar dan ook maar 1 nanoseconde van op, maar dat wil je niet. Nee, het moet uit, omdat je na moet denken en DAT wil je niet.

Want als je nadenkt, kun je maximaal 10 minuten Radio Veronica hebben, en dan ga je massamoorden plegen als het langer duurt. Maar als je nadenkt had je dat ook al bedacht...

3 opmerkingen:

  1. Sorry trouwens alle luisteraars, maar ik heb het meer dan een half uur aan moeten horen, en dan wordt ik zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmz ik vind dit meer een klaagzang dan een goede column..het lijkt nergens heen te gaan..
    Ben je nog wel een beetje positief in je stukjes? (heb ze nog niet allemaal gelezen hoor)
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook geen column, dus dan istie niet goed nee. Klaagzang is het wel, al had ik er alleen geen melodie bij. Soms ben ik wel positief in mn stukjes. Net zoals in het leven is het soms leuk, en soms niet...

    BeantwoordenVerwijderen